2013. április 9., kedd

7.rész Autóbaleset.

-Mi történet?-kérdeztem
-Hogy mi történt?Az hogy átvertél. Átvertél, pedig szerettelek, és most óriásit csalódtam benned-mondta Zayn idegesen
-Én nem mondhattam el. Már vége van az egésznek.
-Igen, ahogy mondod, vége van-mondta, majd kiment
A többiek szúrós szemekkel néztek rám. Nem tudom mit tegyek.Azt hittem most már minden jó lesz, de kiderült, hogy nem. Csak rosszabb lesz. 
Niall csalódott arckifejezést vágott.Akkor most, azt jelenti, hogy te nem vagy....
Igen-mondtam-nem vagyok az unokatesód. Sajnálom-mondtam, majd kimentem.
Tara velem jött. Ő is elmondta, hogy kém volt, de Harry tudta, és a többeknek nem muszáj tudniuk róla.Ő ott maradt velük, én elmentem.Nem tudtam, hogy mit tegyek. Hiányzott Zayn. Nagyon is. Szörnyen.Nélküle nem érek semmit. Ő volt a támaszom, az igazi szerelmem. De most vége, ezt ő mondta. Éppen a
kocsival haladtam az úton. nem tudtam, hová, csak mentem. Elgondolkoztam, majd egy csattanást láttam, és fájdalmat. Fájdalmat, ami elviselhetetlen volt.


*Zayn szemszöge*
Nagyot csalódtam Jenniben. Szerettem, tiszta szívből, de elárult, és ezt nem tudom megbocsájtani neki.
A TV-t néztem, mikor hirtelen a híradó kezdődött. Megnéztem, mert kíváncsi voltam mi történt a városban.
-Egy fiatal lány frontálisan ütközött egy másik személygépkocsival London határánál.A lánynak egyenlőre csak a nevét tudni. Jenni Robert!
Mikor meghallottam, rögtön a kocsimba szálltam és elindultam a helyszínre. Nagyon aggódtam, mert mindennél többet jelentett nekem. Ha meghal, én nem is tudom mit csinálnék. Az életem nem ér nélküle semmit sem. Szeretem, és most már csak az a fontos, hogy felépüljön.
A helyszínen nagyon megdöbbentett a látvány. Mindenütt az autó darabjai hevertek,de ami most következett, az volt maga a rémálom. Ott volt, Ő, ott feküdt, és nem tudtam rajta segíteni. Egy világ omlott össze bennem, össze törtem, testileg, lelkileg egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése